Buradasınız

08 Nisan 2023 Tarihinde Yazılı, 25 Nisan – 05 Mayıs 2023 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru

08 Nisan 2023 Tarihinde Yazılı, 25 Nisan – 05 Mayıs 2023 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru

08 Nisan 2023 tarihinde yazılı, 25 Nisan –  05 Mayıs 2023 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan ve asil listede yer alan adayların anılan göreve atanabilmeleri için istenen belgeleri tamamlayarak en geç 16 Haziran Cuma günü mesai bitimine kadar Sakarya Vergi Dairesi Başkanlığı (Personel Müdürlüğü) İstiklal Mahallesi Kirişhane Caddesi No:49 Serdivan / SAKARYA adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

  

İSTENİLEN BELGELER

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet)

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır.

2- Yükseköğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı ve 1 adet önlü arkalı fotokopisi:

- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı okunmuş ise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin 1 adet önlü arkalı fotokopisi (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı ve 1 adet önlü arkalı fotokopisi,

3- Son üç ay içinde çekilmiş dört adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)

4-Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge (Askerliğini yapmış veya askerlikten muaf olanların sevk ve terhis tarihlerini içeren terhis belgesi örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.)

5- Adli Sicil veya adli sicil  kaydı belgesi, (E-Devlet sistemi üzerinden alınacak belge kabul edilecektir.)

6- Mal bildirimi formu -Mal bildirim formu, önlü arkalı olarak tek sayfa olarak hazırlanacaktır.

7- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi

8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge

9- KPSS Sonuç Belgesi

10- Atama başvuru formu

NOT:

- 6, 7 ve 10 uncu maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları ilgili madde üzerindeki linkten temin edilerek doldurulacaktır.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.